beantwoord

OV Chipkaart saldo afgeschreven rekening, maar niet opgeladen op OV

• 20 januari 2020
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Ik moest op 11 januari met de trein maar ik had geen saldo meer dus toen heb ik 20 euro op mijn ov gezet maar uiteindelijk is er geen saldo op mijn ov gekomen en is het geld wel van mijn rekening afgeschreven. Ik belde hiervoor naar de NS maar ik werd van een klantenservice nummer weer doorgestuurd naar een andere en weer terug. Ook heb ik gelezen dat het 4 dagen nadat het is afgeschreven weer teruggestort zou moeten zijn alleen is het nu al 20 januari en is er nogsteeds niks teruggestort.

icon

Beste antwoord door Thom 20 januari 2020, 19:52

Normaal is dat het binnen enkele dagen wordt bijgeschreven als een transactie niet is gelukt. U zult het toch via Klantenservice moeten oplossen.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS' of door via sociale media een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Normaal is dat het binnen enkele dagen wordt bijgeschreven als een transactie niet is gelukt. U zult het toch via Klantenservice moeten oplossen.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS' of door via sociale media een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon.

Badge +3

En als je het niet bij een automaat maar online besteld hebt dan moet je het bij een automaat (supermarkt, station etc.) even ophalen nog.

Reageer