beantwoord

OV chipkaart verloopt, gratis kaart van NS

• 23 februari 2019
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 2
Hoi,

Ik heb een ov chipkaart met hierop een NS abonnement. Deze kaart verloop 18 maart, en ik heb gelezen dat ik van NS een gratis OV chipkaart opgestuurd zou krijgen als vervanging. Tot op heden heb ik echter nog niks gekregen of vernomen. Hoe kan ik er zeker van zijn dat dit goed komt en ik ook nog na 18 maart kan blijven reizen?
icon

Beste antwoord door Thom 23 februari 2019, 10:19

Als NS nog geen bericht heeft gestuurd, neem dan even contact op met Klantenservice. Dan kan het nog in orde worden gemaakt.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Normaal gesproken krijg je een week of 8 voor het verlopen van de kaart een e-mail met het verzoek om een nieuwe pasfoto aan te leveren. Door dat te doen wordt je kaartvernieuwing in gang gezet. Je krijgt daar verder geen bevestiging van.

Volgens mij moet je daar vrij snel mee zijn maar als je die mail gemist of niet gekregen hebt, dan wat Thom zegt ;)

Die mail kreeg ik ruim 10 weken voor de verloopdatum, en de nieuwe kaart had ik nog geen 2 weken later al binnen. Je bent dus nog ruim op tijd.
Reputatie 7
Badge +4
Als NS nog geen bericht heeft gestuurd, neem dan even contact op met Klantenservice. Dan kan het nog in orde worden gemaakt.

Reageer