beantwoord

ov chipkaart verloren

• 25 november 2019
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Hebben jullie ergens een punt waar ov chipkaarten gevonden zijn??

Ik denk dat ik hem bij he5 station ben verloren, maar hij is niet meer gebruikt.

Groeten Anne

icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 november 2019, 20:28

Goedenavond Anne1994 en welkom bij de NS Community!

In toevoeging op de reactie van Thom moet ik wel aangeven dat onze handelswijze bij OV-chipkaarten recent is aangepast. Wij volgen hierbij nu het protocol voor identificatiedocumenten (ID's/paspoorten), waarbij eventueel gevonden of bij ons ingeleverde OV-chipkaarten teruggestuurd worden naar de producent (in dit geval de OV-Chipkaart), die de kaart vernietigt. Als je een OV-chipkaart bent verloren, kun je het beste meteen een kaartvervanging aanvragen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

NS kent een uitgebreide afdeling die zich bezig houdt met Gevonden voorwerpen. OV-chipkaarten die op een station gevonden zijn, blijven daar vaak buiten.Er is wel een kans dat ze afgegeven zijn bij het loket.

Goedenavond Anne1994 en welkom bij de NS Community!

In toevoeging op de reactie van Thom moet ik wel aangeven dat onze handelswijze bij OV-chipkaarten recent is aangepast. Wij volgen hierbij nu het protocol voor identificatiedocumenten (ID's/paspoorten), waarbij eventueel gevonden of bij ons ingeleverde OV-chipkaarten teruggestuurd worden naar de producent (in dit geval de OV-Chipkaart), die de kaart vernietigt. Als je een OV-chipkaart bent verloren, kun je het beste meteen een kaartvervanging aanvragen

Reageer