beantwoord

Ov chipkaart verloren

  • 23 March 2022
  • 5 reacties
  • 228 Bekeken

Hoi Hoi,

11 maart ben ik met de bus naar Eindhoven gegaan. Ik heb mijn ov als laatst gebruikt bij het uitchecken van de poortjes aan de kant van het centrum. Misschien ben ik mijn ov daar verloren. 

Op mijn ov staat de naam Tama van Geffen. Hopelijk heeft iemand hem zodat ik hem weer terug kan krijgen.

 

Alvast bedankt!!

icon

Beste antwoord door Thom 23 March 2022, 10:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De kans dat iemand hem gevonden heeft en het hier meldt, is echt zeer klein. Als snap ik dat u  het probeert, U zult helaas een andere kaart moeten aanvragen. Normaal gaat dat via OV-chipkaart, maar als u het van NS heeft gekregen, samen met een abonnement, kunt u ook terecht bij Klantenservice.

 

Ik zou trouwens even informeren bij het loket van NS, wie weet heeft een normaal sociale burger het gevonden en  afgegeven.

Hallo, ook ik ben mijn OV  chipkaart van de NS kwijt geraakt! HOe kan ik deze blokkeren en een nieuwe aanvragen via de site van de NS? Ik heb de kaart van de NS gekregen. Als ik naar de Klantenservice van d NS ga, kom ik bij de nogal gebruiksonvriendelijke site van de OVChipkaart terecht. Daar kan ik mijn kaart niet blokkeren. Wat moet ik nu doen? 

Badge +3

U moet uw OV-chipkaart blokkeren en een vervangende kaart aanvragen. Informatie daarover vindt u op deze pagina. Als u een NS-abonnement hebt en wil reizen in de periode tot u uw vervangende kaart ontvangt, dan kunt u op deze pagina lezen hoe dat gaat.

Reputatie 2

Ben je de OV-kaart kwijtgeraakt, denk er dan ook aan je eventuele opwaardering te stoppen als je geen flex-abonnement hebt. Blokkeren van de kaart is het beste, maar gaat helaas 24u duren voordat het ingaat. NS-balie doet niets met gevonden kaarten is mijn ervaring.

succes

Badge +3

Ben je de OV-kaart kwijtgeraakt, denk er dan ook aan je eventuele opwaardering te stoppen als je geen flex-abonnement hebt.

Dat gaat niet lukken want automatisch opladen stoppen moet je bevestigen bij een automaat.

 

Reageer