Hi! Ik heb 2 ov chipkaarten op hetzelfde e-mail adres, een is een studentenreisproduct en de andere ov is NS Weekend Flex abonnement. Ik heb mijn studenten ov gekoppeld aan OV-chipkaart.nl, maar mijn andere ov die is verloren (met het NS Weekend Flex abbonement), is niet gekoppeld aan ov-chipkaart.nl. Als ik mijn kaar wil blokkeren/ vervangen, hoe weet ik dan zeker of mijn juiste ov wordt geblokkeerd?
Antwoord
Ov chipkaart verloren
Beste antwoord door Melissa NS
Goedemorgen carleinmouton, Welkom op de NS Community!
Als je naar de website van OV-chipkaart voor het blokkeren van jouw OV-chipkaart is de eerste vraag die je krijgt 'Heb je de kaart gekoppeld in je Mijn OV-chipaccount?’ klik hier 'Nee' aan en vervolg de stappen. Kaart blokkeren en vervangen - OV-Chipkaart.nl.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.