beantwoord

ov chipkaart verloren traject vrij abonnement

• 25 november 2019
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

ik was mijn ov chipkaart kwijtgeraakt in een nachtclub. ik heb ze gemaild maar ik kan hem pas donderdagavond om 11 uur ophalen. ik heb een trajectvrij abonnement. ik moet elke dag met de trein naar school, wat moet ik nu doen in de tussentijd? want met een trajectvrij abonnement is heel de maand al betaald toch? en als ik kaartjes koop dan betaal ik dubbel. 

icon

Beste antwoord door Thom 25 november 2019, 16:25

U kunt bij een loket tijdelijk reisrecht aanvragen. Dan kunt u binnen tien minuten weer reizen met uw Trajectvrij . Neem een anonieme kaart mee of een persoonlijke- zonder abonnement.

Als u kaartjes koopt, moet u van te voren met NS overleggen. Neem daarvoor contact op met Klantenservice. Tijdelijk reisrecht is veel handiger en zo gepiept.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U kunt bij een loket tijdelijk reisrecht aanvragen. Dan kunt u binnen tien minuten weer reizen met uw Trajectvrij . Neem een anonieme kaart mee of een persoonlijke- zonder abonnement.

Als u kaartjes koopt, moet u van te voren met NS overleggen. Neem daarvoor contact op met Klantenservice. Tijdelijk reisrecht is veel handiger en zo gepiept.

Reageer