beantwoord

ov chipkaart verloren, uitchecken fietsenstalling

• 22 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

hi NS,

ik ben mijn ov chipkaart verloren, waardoor ik vanavond niet uit kon checken i de fietsenstalling bij stationsplein in utrecht.

hoe kan ik dit aangeven?

icon

Beste antwoord door Emma NS 22 oktober 2019, 21:03

Beste Wouke, welkom bij onze Community!

Wat balen joh dat je je OV-chipkaart bent verloren. Helemaal zo midden in de week... Hopelijk heb je snel een nieuwe! Heb je hiervoor al contact opgezocht met de klantenservice van OV-chipkaart (0900-0980, lokaal tarief)? Dat lijkt me sowieso verstandig. 

Wat betreft het uitchecken in de fietsenstalling zou ik zo snel mogelijk even contact opnemen met onze Klantenservice. Die zouden eventueel een rit voor je kunnen afsluiten. Onze contactgegevens vind je op onze website.

Bekijk origineel

1 reactie

Beste Wouke, welkom bij onze Community!

Wat balen joh dat je je OV-chipkaart bent verloren. Helemaal zo midden in de week... Hopelijk heb je snel een nieuwe! Heb je hiervoor al contact opgezocht met de klantenservice van OV-chipkaart (0900-0980, lokaal tarief)? Dat lijkt me sowieso verstandig. 

Wat betreft het uitchecken in de fietsenstalling zou ik zo snel mogelijk even contact opnemen met onze Klantenservice. Die zouden eventueel een rit voor je kunnen afsluiten. Onze contactgegevens vind je op onze website.

Reageer