beantwoord

OV-chipkaart verwijderen uit Mijn NS account

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoe kan ik mijn kaart uit mijn account verwijderen?
In Mijn Producten pagina kan ik de link 'Verwijder kaart uit account' niet vinden?
icon

Beste antwoord door Brian NS 2 april 2014, 19:22

Hallo Farid,

Welkom op ons forum. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart' en de titel aangepast zodat het beter vindbaar is voor andere bezoekers. Als je een kaart gekoppeld hebt in je account, zou je deze weer kunnen verwijderen in 'Mijn Producten'. Daar staat bij de kaartgegevens een optie om de kaart te verwijderen. Mocht je er niet uitkomen, zou je even een privebericht kunnen sturen. Dan ga ik even kijken waarom het niet lukt.
Bekijk origineel

12 reacties

Hallo Farid,

Welkom op ons forum. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart' en de titel aangepast zodat het beter vindbaar is voor andere bezoekers. Als je een kaart gekoppeld hebt in je account, zou je deze weer kunnen verwijderen in 'Mijn Producten'. Daar staat bij de kaartgegevens een optie om de kaart te verwijderen. Mocht je er niet uitkomen, zou je even een privebericht kunnen sturen. Dan ga ik even kijken waarom het niet lukt.
Hallo,

Ik zie ook nergens de link staan waarmee ik een kaart uit mijn account kan verwijderen. Ik heb in november vorig jaar een OV chipkaart besteld voor mijn ex-vriend. Ik heb inmiddels het rekeningnr kunnen wijzigen, maar zijn OV chipkaart blijft nog onder 'Mijn producten' staan. Hoe krijg ik die kaart daar weg???
Reputatie 7
Badge +4
Log in bij Mijn Ns met inlognaam (emailadres) en wachtwoord.
Ga naar Mijn producten, links bovenaan, derde optie
Rechts onderaan verschijnen je producten als je doorscrollt.
Selecteer het te verwijderen product.
Kies voor Verwijderen kaart uit account.
Doe het vervolg.

En weg is je ex-vriend ;-)

Nee hoor lukt niet?? Bij 'Mijn producten' verschijnen rechts twee kaders. het eerste kader is mijn eigen OV chipkaart, en het tweede kader is die van hem, waarin het volgende staat:

Dal Voordeel
Klasse 2e
Ingangsdatum 24-11-2013 ?
Contractduur Doorlopend
Betaalwijze Jaarlijks
Rekeningnummer NL... Wijzigen?
Productprijs € 29,00 per jaar
Persoonlijke OV-chipkaart
Nummer: 3528 ............
Geldig tot: 10-11-2018

Onder beide kaders staan alleen de opties 'abonnement wijzigen' (Ander abonnement, extra opties, bijabonnementen). Ik kan nergens iets selecteren of verwijderen!

????
Reputatie 7
Badge +4
Verschijnt bij jou niet: persoonlijke ovchipkaart met als derde keuzemogelijkheid: verwijder uit account in een paars kader rechts van de gegevens die jij noemt? Neem je wel de optie Mijn producten links bovenaan en niet aan de rechterkant?

Dit is alles wat ik te zien krijg.
Reputatie 7
Badge +4
Dit zou je moeten krijgen:

Het is me niet helder waarom dit bij jou anders is.
Vreemd. NS?! help! Ik wil van mn ex af ;)
Reputatie 7
Badge +4
Dat willen we allemaal, lol.
Reputatie 7
Badge +4
De enige kaart waarbij ik dezelfde melding krijg als bij jou is bij een bijabonnement.
Het verschil is dat Fan132 het vanaf een Iphone probeert en jij het vanaf jouw PC bekijkt, Tom.
En vanaf een smartphone kun je nou net niet alles regelen.
Dus Fan132, probeer het eens via een PC. Grote kans dat je dan die ex kunt dumpen.
Nee Hans de printscreen is vanaf m'n iPhone gemaakt, op m'n pc ziet t er hetzelfde uit!

Reageer