beantwoord

OV-chipkaart verwijderen uit Mijn NS account??

• 24 april 2014
  • 3 reacties
  • 989 Bekeken

Hallo NS,

willen jullie even reageren op mijn vraag in het topic OV-chipkaart verwijderen uit mijn NS account? De kaart van mijn ex staat nog in mijn account en ik krijg hem niet verwijderd! Blijkbaar verschijnen er bij mij geen keuzen-opties in het paarse kader, die bij anderen wel zichtbaar zijn? Hoe kan dat?? Ik heb in het topic een foto toegevoegd van hoe ik het te zien krijg op zowel mijn laptop als telefoon. Dat maakt dus geen verschil. Hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Marjan NS 25 april 2014, 13:33

Hallo Fan132,

Mijn excuses dat er geen antwoord is gekomen op je vraag. Vervelend dat het niet lukt om de OV-chipkaart uit je Mijn NS account te verwijderen. Als je mij een privebericht stuurt met je NAW gegeven en geboortedatum, dan ga ik het even voor je uitzoeken.

Ik heb je topic verplaatst naar 'OV-chipkaart om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,

Marjan
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Fan,

Ik denk dat jouw vraag tussen wal en schip is geraakt doordat je die op een ander topic hebt gesteld dat door iemand anders was gestart en dat door de moderators al was afgesloten.

Nu je een nieuwe topic hebt aangemaakt zal het eerder bij de moderators opvallen.
Om hen een beeld te geven van de discussie op dat andere topic hier even een link naar dat topic.

Hopelijk komt er nu wel een deskundige reactie.

gr. Hans
Een beredeneerde gok:

Kan het te maken hebben met het feit dat je de kaart technisch gezien niet hebt gekoppeld maar wel het abonnement in eerste instantie hebt betaald?

Zo ja, dan staat het abonnement als contract in Mijn NS en niet als gekoppelde kaart. Het beste om te doen is dit even te controleren bij/door een medewerker van de NS.
Hallo Fan132,

Mijn excuses dat er geen antwoord is gekomen op je vraag. Vervelend dat het niet lukt om de OV-chipkaart uit je Mijn NS account te verwijderen. Als je mij een privebericht stuurt met je NAW gegeven en geboortedatum, dan ga ik het even voor je uitzoeken.
Ik heb je topic verplaatst naar 'OV-chipkaart om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,
Marjan

Reageer