Skip to main content
beantwoord

ov-chipkaart website doet het al dagen niet, moet een declaratieoverzicht hebben

• May 31, 2025
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Ik ben net begonnen met een nieuwe baan waarvoor ik ook reiskosten maak, die ik elke twee weken moet declareren. Om dit te doen moet ik een declaratieoverzicht downloaden van de ov-chipkaart website. Hier beginnen de problemen, ten eerste kreeg ik herhaald identificatiefouten wanneer ik inlogde met mijn account, die na twee uur ook niet verdwenen. Ik moest hierdoor een nieuw account aanmaken, die gelijk na activering weer hetzelfde probleem had. Toen lukte het eindelijke een keer toevallig om in te loggen en ging ik naar de pagina om mijn kaart te koppelen aan het account, toen stond ik vast bij een ladend cirkeltje wat na een halfuur nog steeds niet weg was. Ik ben vrij verbaasd dat de meest simpele functies van de website simpelweg niet werken, als ik klik op het account icoontje of het zoekbalk icoontje gebeurt er ook letterlijk niks. En ik zal mij ook verontwaardigd voelen als ik hierdoor mijn reiskosten niet op tijd kan declareren, en daardoor extra kosten maak.

Beste antwoord door MoDe

Voor problemen met ov-chipkaart site kun je het beste contact opnemen met www.ov-chipkaart.nl 

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • May 31, 2025

Voor problemen met ov-chipkaart site kun je het beste contact opnemen met www.ov-chipkaart.nl 

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • May 31, 2025

Hallo cvo1006 en welkom bij de NS Community,

Het klopt wat MoDe zegt dat wij dit probleem helaas niet kunnen oplossen. Voor problemen met de website van de OV-chipkaart kan je het beste bij hun aankloppen. Hun telefoonnummer is 0900 - 0980. Via Mijn NS kan je trouwens ook de reistransacties inzien, maar wel alleen van de treinreizen die met NS zijn gemaakt. Mocht je NS Flex hebben en ook het gedeelte voor de bus, tram en metro aan hebben staan dan krijg je elke maand een factuur van alle gemaakte openbaar vervoerskosten. Deze kan je ook via Mijn NS achterhalen en downloaden.