beantwoord

OV-chipkaarthoesje

• 21 maart 2015
  • 7 reacties
  • 409 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik zie tijdens het reizen met de trein regelmatig mensen met een geel NS OV-chipkaarthoesje. Nu zou ik voor mijn OV ook graag zo'n handig beschermhoesje willen. Zijn deze nog ergens te krijgen?
icon

Beste antwoord door Janou NS 23 maart 2015, 08:51

Hallo,

Ik zie tijdens het reizen met de trein regelmatig mensen met een geel NS OV-chipkaarthoesje. Nu zou ik voor mijn OV ook graag zo'n handig beschermhoesje willen. Zijn deze nog ergens te krijgen?

Hallo Mueslireep! Ik kan deze naar je toesturen als je dit graag wilt. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit in orde. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Badge
Die zijn ruim een jaar geleden uitgedeeld aan vaste klanten, ik meen in het kader van een of andere actie. Uit andere reacties op dit forum heb ik bemerkt dat er vaker vragen over komen, maar dat ome NS er geen meer heeft. En voorts is NS achteraf niet zo te spreken over de uitvoering- want de foto is niet direkt zichtbaar, wat conducteurs lastig vinden bij controle. De belangrijkste noodzaak voor die sjipdingen is ze precies plat te houden-en in elk buitenland met dat soort dingen is dat dan ook de uitvoering-meestal een soort lijstje aan een kant.
Je kan bij zo ongveer alles wat een mens kan wensen, proberen of een oproep als gevraagd/gezocht, op marktplaats.nl reacties oplevert. Dan gaat het je wel wat duppies kosten.
Die zijn ruim een jaar geleden uitgedeeld aan vaste klanten
Correctie: naar een gedeelte van de vaste klanten, want de NS heeft het klantenbestand niet op orde en weet dus niet wie al haar vaste klanten zijn.
Hallo,

Hallo Mueslireep! Ik kan deze naar je toesturen als je dit graag wilt. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit in orde. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Hoi hoi!
Ik was op internet opzoek naar een beschermhoesje voor mijn ov, en kwam uit bij het ns-forum.

Is het mogelijk dat jullie mij ook aan een geel ov hoesje kunnen helpen 🙂?

Groetjes Marly
Hallo Marlyleinarts, Ik kan een OV-chipkaarthoesje naar je toesturen. Kan je daarvoor je NAW gegevens in een privebericht sturen? Je stuurt mij een privebericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'. Groet, Marjan
Reputatie 4
Ik heb ook interesse in zo´n hoesje, kan ik hem ergens bestellen? Denk dat ik mijn dalvoordeel net te laat heb genomen om er een te ontvangen 😛
Stuur mij even een privébericht met je NAW-gegevens en kaartnummer, dan stuur ik je een hoesje na.

Reageer