OV Chipkaarthoesje

• 31 augustus 2016
  • 16 reacties
  • 368 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Dank voor het toezenden van een chipkaarthoesje. Helaas is deze gebarsten aangekomen. Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen?

16 reacties

Reputatie 5
Badge
@RJS Het stond me bij dat je gratis een hoesje bij een loket kan krijgen.
Hoi RJS, welkom op het NS Serviceforum!

Ik ga zorgen dat je een nieuw hoesje krijgt! Wat stom dat hij gebarsten is aangekomen, daar heb je ook niks aan 😉. Wil je mij een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer en geboortedatum? Een privébericht sturen doe je door op mijn naam te klikken en daarna te kiezen voor "Stuur Bericht".
Reputatie 5
Badge
@Annewil NS Netjes! 🙂
Super, dank je wel AnneWil.
Ik heb ook een hoesje ontvangen van NS, dank hiervoor! En bij mij is hij goed aangekomen, zonder dat ie kapot is.

groetjes Jeroen
Ik heb ook een hoesje ontvangen van NS, dank hiervoor! En bij mij is hij goed aangekomen, zonder dat ie kapot is.

groetjes Jeroen

Goed om te lezen Jeroen 🙂
Zou ook graag een hoesje ontvangen?Hoe?
Reputatie 7
Badge +3
In Amersfoort kun je er gewoon gratis een bij het loket krijgen. Dat zal bij andere stations toch ook wel?
Ga t proberen..,
Hallo Inge2022, ik heb een hoesje naar je verzonden. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Ik heb van mijn collega Sivan je gegevens gehad.
Hoi Bedankt!!
Excuses voor het feit dat je er nog geen terugkoppeling is geplaatst in dit topic. Ik stuur mijn collega een reminder. Bedankt voor je geduld!
Ik heb binnen 2 dagen t hoesje ontvangen duzzzz bedankt!!
Goed nieuws, Inge!
Geldt dit momenteel nog steeds? Ik heb in de jaren nooit een hoesje ontvangen, maar mijn pas slijdt door het dagelijks gebruik erg. Ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn NS kaart.
Reputatie 7
Bij het loke hebben ze er vaak nog wel eentje voor je:)

Reageer