beantwoord

OV factuur fout

• 25 maart 2020
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Hallo!

Ik heb vandaag mijn maandelijks OV factuur ontvangen die €46,20 vraagt. Maar als ik dit natel in de NS app kom ik uit op €33,06. Hier komt dan nog de €5 bovenop die ik betaal voor mijn abonnement maar ik kom alsnog niet op de €42,60 die wordt gevraagd. Ik heb al geprobeerd te bellen maar er was geen antwoord. Graag hoor ik hier iets van terug om dit recht te zetten. Alvast bedankt!  Ikani

icon

Beste antwoord door Denice NS 25 maart 2020, 17:23

Welkom bij de Community, Imanid.

Zoals Robert al aangeeft kan je op de 2e pagina van de factuur een specificatie van de gemaakte reizen vinden. Ritten die je bijvoorbeeld maakt bij andere vervoerders kunnen later worden gefactureerd omdat het langer duurt voordat we deze ontvangen. Indien je iets tegen komt dat volgens jou niet klopt dan kan je contact opnemen met onze Klantenservice. Momenteel is het op al onze kanalen erg druk en kan een reactie even op zich laten wachten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Zie de tweede pagina van de factuur voor een gedetailleerde specificatie van de kosten.

Dit komt meestal door reiskosten met NS Flex vlak voor de vorige factuurdatum, die dus nog niet eerder in rekening gebracht waren.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een klant-help-klant-community, dus wij kunnen niet bij je gegevens. Als je een screenshot van de factuur kunt plaatsen (persoonlijke info verwijderen!), dan kunnen we even meekijken/-rekenen.

Als je ervan overtuigd bent dat het niet goed is, zul je toch contact op moeten nemen met de klanteNService.

Welkom bij de Community, Imanid.

Zoals Robert al aangeeft kan je op de 2e pagina van de factuur een specificatie van de gemaakte reizen vinden. Ritten die je bijvoorbeeld maakt bij andere vervoerders kunnen later worden gefactureerd omdat het langer duurt voordat we deze ontvangen. Indien je iets tegen komt dat volgens jou niet klopt dan kan je contact opnemen met onze Klantenservice. Momenteel is het op al onze kanalen erg druk en kan een reactie even op zich laten wachten. 

Reageer