Ov flex kaart nog niet ontvangen ,maar betaal per vandaag al
Leuk dat de 19 tiende mijn ov flex ingaat, maar tot opheden nog steeds mijn persoonlijke ov kaart niet ontvangen
Hallo Skunkansie, en welkom bij de NS Community!
Helaas hebben we te maken met een achterstand met betrekking tot de productie en levering van de OV-chipkaarten zelf.
Je kunt bij Klantenservice OV-Chipkaart de status van de levering navragen.
Als je NS Flex met een abonnement hebt besteld, kun je in de tussentijd met losse kaartjes reizen,
en deze declareren wanneer je de kaart uiteindelijk ontvangen hebt,
Helaas hebben we te maken met een achterstand met betrekking tot de productie en levering van de OV-chipkaarten zelf.
Je kunt bij Klantenservice OV-Chipkaart de status van de levering navragen.
Als je NS Flex met een abonnement hebt besteld, kun je in de tussentijd met losse kaartjes reizen,
en deze declareren wanneer je de kaart uiteindelijk ontvangen hebt,
Het is niet erg klantvriendelijk dat de klant zelf de status moet opvragen voor een product wat hij bij NS koopt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.