beantwoord

OV Jaartraject verloren: hoe reiskosten terugvragen

• 7 maart 2015
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Beste medewerkers,

In een faalbui ben ik mijn kaart kwijtgeraakt, gisteravond. Ik ga hem zodirect laten blokkeren etc. maar ik vroeg me af hoe de kosten van het jaartraject terug te vragen gedurende de tijd dat ik geen kaart heb. Vroeger kon je gewoon kaartjes inscannen en deze meesturen, maar hoe kan ik bewijzen waar ik gereist heb en hoeveel met een OV chipkaart? Of moet ik dan zo'n printje maken bij de automaat?

Met vriendelijke groet,
Edgar
icon

Beste antwoord door Marjan NS 7 maart 2015, 16:12

Hallo Edgar1, Heb je ook al een duplicaat aangevraagd? Deze heb je vaak binnen enkele werkdagen in huis. We kunnen het abonnement tijdelijk overzetten op een andere OV-chipkaart. Hiervoor kan je contact opnemen met de klantenservice of een privebericht sturen naar een moderator. Groet, Marjan
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Edgar1, Heb je ook al een duplicaat aangevraagd? Deze heb je vaak binnen enkele werkdagen in huis. We kunnen het abonnement tijdelijk overzetten op een andere OV-chipkaart. Hiervoor kan je contact opnemen met de klantenservice of een privebericht sturen naar een moderator. Groet, Marjan
Hoi Marjan, super! Dat doe ik vanavond even. Ik stuur je vanavond dan ook een pb voor die andere ov chipkaart. Dankje!!!

Met vriendelijke groet,
Edgar

Reageer