beantwoord

ov kaart

  • 18 October 2019
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

beste ns 

Eerder heb ik deze avond een nieuwe ov kaart aan gevraagd telefonisch en heb ik toesteming gegeven dat ze het bedrag 1 malig mochten afschrijfen voor de ov maar nu 3 uur later is er nog niks afgeschreven moet ik nu op nieuw bellen of nog even afwachten ?

icon

Beste antwoord door Danny NS 18 October 2019, 19:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Die had u al lang moeten hebben. Neem contact op met OV-chipkaart. Als u bij NS een abonnement met gratis kaart heeft aangevraagd, moet u contact opnemen met Klantenservice

Ik heb een ov-chipkaart aangevraagd op 5 november 

Maar heb de kaart nog steets niet waneer krijg ik de kaart 

Groetjes S. E. 

Hoi mdumont en welkom bij de NS Community.

 

Waarschijnlijk heb je de kaart bij de klantenservice OV-chipkaart aangevraagd, je bent nu bij NS.

 

Automatische incasso's hebben vaak een doorlooptijd van ongeveer 3-5 dagen.

Reageer