beantwoord

OV kaart

• 14 december 2020
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

Vandaag is mij  OV kaart verlopen .Maar ik heb geen andere kaart van NS gekregen heb .

Ik heb een voordeel abonement maar ik kan nu mijn kaart niet meer gebruiken .

Wat moet ik nu doen ?

icon

Beste antwoord door MoDe 15 december 2020, 00:20

Contact opnemen met NS klantenservice en vragen waarom jij geen nieuwe kaart hebt gekregen. Mogelijk zul je zelf een nieuwe kaart moeten bestellen. Als je een NS abonnement hebt van minimaal €5 krijg je de aanschafkosten van de nieuwe kaart terug. Spreek af op welke manier je de eventuele  misgelopen korting kunt terug krijgen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Contact opnemen met NS klantenservice en vragen waarom jij geen nieuwe kaart hebt gekregen. Mogelijk zul je zelf een nieuwe kaart moeten bestellen. Als je een NS abonnement hebt van minimaal €5 krijg je de aanschafkosten van de nieuwe kaart terug. Spreek af op welke manier je de eventuele  misgelopen korting kunt terug krijgen.

Badge +3

Neem inderdaad contact op met de klantenservice, zodat ze een aantekening kunnen maken voor vergoeding van een kaartvernieuwing door jezelf (€ 7,50). Meestal maken ze die meteen over als je een abonnement hebt dat voor automatische kaartvernieuwing in aanmerking komt.

En voor de rest, zie https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-of-beeindigen/wat-te-doen-met-een-bijna-verlopen-kaart.htm je abonnementen worden overgezet op de nieuwe kaart.

Reageer