ik
U mag met een kapotte ov-chipkaart niet reizen en moet zelf zorg dragen voor een nieuwe. Dat is ook op uw kosten als de kaart meer dan twee jaar oud is. Neem contact op met Klantenservice, die kunnen u er ook mee helpen hoe u nu kunt reizen. Dit is met name van belang als u een abonnement heeft dat recht geeft op korting. 030 7515155.
Een nieuwe ov-chipkaart kan via www.ov-chipkaart.nl besteld worden. Wanneer er een abonnement op staat neem dan ook contact op met NS klantenservice voor tijdelijk reisrecht. Al gekochte kaartjes kunnen via vergeten abonnement vergoed worden afhankelijk van soort abonnement.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.