beantwoord

OV kaart kapot, kaartnummer niet meer leesbaar

• 8 september 2019
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hey!

Nu is vandaag mijn ov kaart kapot gegaan. Inchecken doet hij nog maar zelden, en hiermee kan ik dus niet betrouwbaar reizen. Nu wil ik een nieuwe OV kaart aanvragen, maar mijn huidige kaart staat niet gekoppeld in mijn OV account. Het kaartnummer is helaas onleesbaar geworden door weer en wind, en ik kan mijn OV kaart dus niet aan mijn account koppelen, zodat ik hem kan blokkeren.. Hoe kan ik nu mijn kaartnummer achterhalen zodat ik deze kan koppelen?

Er staat een studentenreisproduct op de OV kaart.
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 september 2019, 20:32

Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice OV-chipkaart, nummer 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.

U kunt een tijdelijk studentenreisproduct aanvragen op een anonieme kaart om te kunnen reizen terwijl u wacht op de vervangende persoonlijke kaart.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice OV-chipkaart, nummer 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.

U kunt een tijdelijk studentenreisproduct aanvragen op een anonieme kaart om te kunnen reizen terwijl u wacht op de vervangende persoonlijke kaart.
Hallo Cribs en welkom bij onze community,

Tochjo geeft al advies om een tijdelijk reisrecht aan te vragen. Je kan dit ook doen via DigiD. Je hoeft dan geen OV-chipkaartnummer in te vullen. Indien je ooit contact hebt gehad met oNS vanwege een gemiste check in/uit of een claim voor geld terug bij vertraging dan kan ik je nummer ook achterhalen. Je mag mij dan een priv├ębericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken.

Reageer