beantwoord

ov-kaart niet ontvangen

  • 22 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Op 27 juni heb ik bericht gekregen dat mijn nieuwe ov-chipkaart binnen enkele dagen opgestuurd zou worden. Ik heb hem nog niet ontvangen en over een paar dagen is de oude ongeldig. Relatienr verwijderd ivm privacy, kenmerk verwijderd ivm privacy.

Ivo Peeters
icon

Beste antwoord door PaulusH 22 augustus 2016, 17:57

Als er geen abonnement opstaat moet u TLS bellen.

Als er wel een abonnement opstaat wordt u doorverwezen naar TLS omdat dat sneller gaat :D

https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/contact.htm
Zie hier

https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/waar-blijft-mijn-nieuwe-ov-chipkaart-26825/index1.html#post165907
Bekijk origineel

2 reacties

De NS is ook telefonisch te bereiken. zie http://www.ns.nl/klantenservice/contact

Uw Relatienr en kenmerk kunt u beter niet op een openbaar forum te plaatsen. U kunt uw bericht nog tot een uur na plaatsing aanpassen door op het potloodje rechtsboven in uw bericht te klikken.
Reputatie 3
Als er geen abonnement opstaat moet u TLS bellen.

Als er wel een abonnement opstaat wordt u doorverwezen naar TLS omdat dat sneller gaat :D

https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/contact.htm
Zie hier

https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/waar-blijft-mijn-nieuwe-ov-chipkaart-26825/index1.html#post165907

Reageer