beantwoord

OV kaart verlengen

• 31 juli 2019
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Ik probeer mijn OV kaart te verlengen die 26-09 a.s. afloopt, maar als ik een pasfoto probeer te uploaden dan zegt ie in eerste instantie dat de foto is goedgekeurd, maar als ik op verzenden heb gedrukt dan wordt de foto alsnog afgekeurd. Wat kan ik hieraan/hiertegen doen
icon

Beste antwoord door Robert B 2 augustus 2019, 21:28

ns.nl/pasfotoupload zou je naar de juiste pagina moeten sturen.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo S.hanssen91, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat het niet lukt om een foto aan te leveren! Heb je dat alleen bij een foto of heb je meerdere foto's geprobeerd? Er is voor zover mij bekend op dit moment niets aan de hand met het aanleveren van de foto's. Als het met een andere foto of op een later moment ook niet lukt, dan is er via de klantenservice vast de afspraak te maken dat je de kaart 6 weken voor verloop vernieuwt via OV-chipkaart zelf en dan de kosten hiervan van ons terugkrijgt. Even aangenomen dat je een doorlopend abonnement hebt bij ons 🙂.
Badge +3
Er schijnt een nieuwe link te zijn waarmee het uploaden van een pasfoto wél lukt. Heb die even niet bij de hand helaas.
Er schijnt een nieuwe link te zijn waarmee het uploaden van een pasfoto wél lukt. Heb die even niet bij de hand helaas.
Zou je deze willen zoeken alsjeblieft? Want ik heb vanaf morgen nog maar 3 dagen om een foto te uploaden, aangezien ik maar weinig foto's van mijzelf heb en ik toch een foto wil uploaden om extra kosten te voorkomen
Badge +3
ns.nl/pasfotoupload zou je naar de juiste pagina moeten sturen.

Reageer