beantwoord

Ov kaart verlopen

• 17 november 2018
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Hallo,

ik vroeg mij af, als de datum van maansag 19 november als verloopdatum op mijn ov-kaart staat, Kan ik dan tot maandag nog reizen met die kaart of maandag ook nog?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 november 2018, 13:51

Goedemiddag Dilara99 en welkom bij de NS Community!

Ik meen dat deze datum een 'geldig tot' datum is, wat inhoud dat de OV-chipkaart op die datum niet meer bruikbaar is. Ik durf het echter niet met 100% zekerheid te zeggen, over het algemeen wordt er al ver voor die specifieke datum een kaartvervanging geregeld. Heb jij dat nog niet gedaan?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Maandag niet meer denk ik. Ik heb een kaart geldig tot vandaag, die staat bij OV-chipkaart.nl niet meer op actief.
Goedemiddag Dilara99 en welkom bij de NS Community!

Ik meen dat deze datum een 'geldig tot' datum is, wat inhoud dat de OV-chipkaart op die datum niet meer bruikbaar is. Ik durf het echter niet met 100% zekerheid te zeggen, over het algemeen wordt er al ver voor die specifieke datum een kaartvervanging geregeld. Heb jij dat nog niet gedaan?
Badge +3
Ik weet het ook niet zeker, maar zie die datum als een 'te gebruiken tot' datum zoals op een pak melk.

Dus ook (nog) geldig op de einddatum maar daarna niet meer (in tegenstelling tot het pak melk) 😛

Reageer