Skip to main content

Ov kaart verloren. Weet nummer wel, maar niet de einddatum. Wil graag blokkeren, omdat ik zie dat hij gebruikt wordt en automatisch opgewaardeerd.

Hoi GerritRekers en welkom bij onze Community.

Mocht er een NS-abonnement of ander NS product op de kaart staan (of dat heeft erop gestaan in het verleden), dan hebben wij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de einddatum. Je kunt in dat geval per telefoon, chat of social media contact opnemen met onze klantenservice.

Zo niet, dan adviseer ik contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart.

Hoi, ik heb mijn OV Chipkaart verloren ik heb daarop zelf een flex abbonoment gelinkt met mijn ING Bank , ik heb de abbonoment online opgezegd maar volgensmij moet ik met mijn fysieke kaart bij NS Apparaat officieel op stop zetten alleen dat kan ik nu niet doen , mijn vraag is of jullie online mijn OV Chipkaart kunnen blokkeren en mijn abbonoment weghalen , ik heb zelf niet al mijn ov kaart gegevens opgeslagen die ik nodig heb om het online te blokkeren vandaar dat ik hulp nodig heb , kan ik hier bij geholpen worden ? Alvast bedankt - natasa 

Hi N.spiroski! Het blokkeren van jouw OV-chipkaart verloopt via OV-chipkaart, hier kan de NS Klantenservice je niet mee helpen. We kunnen wel ons best doen voor je om de einddatum van de verloren OV-chipkaart te achterhalen indien je een abonnement bij oNS hebt.

Je kunt in deze situatie twee dingen doen:

1. De OV-chipkaart blokkeren en vervangen via OV-chipkaart en (indien je dit wenst) het NS abonnement op de reguliere manier van de OV-chipkaart verwijderen. 
  2. De OV-chipkaart blokkeren via OV-chipkaart, ongeveer 24 uur wachten en contact opnemen met de NS Klantenservice om het abonnement te laten verwijderen van de geblokkeerde OV-chipkaart.

Hoi, ik heb mijn OV Chipkaart verloren ik heb daarop zelf een flex abbonoment gelinkt met mijn ING Bank , ik heb de abbonoment online opgezegd maar volgensmij moet ik met mijn fysieke kaart bij NS Apparaat officieel op stop zetten alleen dat kan ik nu niet doen , mijn vraag is of jullie online mijn OV Chipkaart kunnen blokkeren en mijn abbonoment weghalen , ik heb zelf niet al mijn ov kaart gegevens opgeslagen die ik nodig heb om het online te blokkeren vandaar dat ik hulp nodig heb , kan ik hier bij geholpen worden ? Alvast bedankt - natasa 

Ga naar Mijn NS ( de website https://www.ns.nl/mijnns#/dashboard) en daar staat het:

Reageer