beantwoord

OV ontkoppelen, en herkoppelen aan gebruiker

• 5 juni 2015
  • 4 reacties
  • 817 Bekeken

Ik heb 2 OV-chipkaarten waarvan er één gebruikt wordt door mijn zoon, staat ook op zijn naam. De kosten worden ingehouden van mijn rekeningnummer, en is tevens gekoppeld aan mijn inlog en mijn email. Is het mogelijk om deze kaart te koppelen aan hem? Of moet ik deze opzeggen en moet hij zorgen dat hij er zelf eentje krijgt?
icon

Beste antwoord door Thijs2 8 juni 2015, 08:12

Ok, ik begrijp dus dat de betaling nu op jouw naam staat. Het is dan de bedoeling dat jij het abonnement eerst stopzet, waarna je zoon zelf een nieuw abonnement aanvraagt. Je mag mij een privébericht sturen om het abonnement stop te zetten. Wil je daarin je NAW-gegevens vermelden? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

4 reacties

U kunt in ieder geval de OV chipkaart van uw mijn NS account ontkoppelen, maar of de betaling kan ontkoppeld worden weet ik zo niet, als het een abonnement betreft met maandelijks terugkerende kosten zou je dit na kunnen vragen bij de klantenservice of wachten tot je vraag door een moderator opgevangen wordt
Welke kosten worden ingehouden van jouw rekeningnummer? De abonnementskosten of kosten van het automatisch opladen van de kaart?
Zowel de kaart alsook de kosten moeten onder beheer van mijn zoon komen te staan.
De kaart is van hem en hij zal er zelf zorg voor moeten dragen.
Automatische opladen heeft hij volgens mij niet, dus enkel het jaarlijks abonnement.
Ok, ik begrijp dus dat de betaling nu op jouw naam staat. Het is dan de bedoeling dat jij het abonnement eerst stopzet, waarna je zoon zelf een nieuw abonnement aanvraagt. Je mag mij een privébericht sturen om het abonnement stop te zetten. Wil je daarin je NAW-gegevens vermelden? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer