beantwoord

OV verlopen, verwijderen uit account?

Hi,

Onlangs is mijn kaart op 18 dec 2018 verlopen. Nou heb ik natuurlijk weer een nieuwe maar ik vroeg mij af of ik mijn oude OV gewoon uit Mijn NS kan verwijderen? Of moet ik dan nog iets speciaals doen?

Groetjes,

Madison
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 januari 2019, 14:43

Welkom bij de Community, MadisonB.

Je oude kaart kan je inderdaad uit je account verwijderen via 'OV-chipkaart verwijderen uit uw NS-account' onder 'Producten'. Je kan er dan echter geen reisgegevens meer van inzien. Als je deze later nog weer in wilt zien dien je de kaart opnieuw toe te voegen. Hiervoor heb je het kaartnummer en de einddatum nodig. Bewaar deze dan ook eventueel.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
@MadisonB de oude kaart kun je gewoon uit Mijn NS verwijderen. Als je de oude kaart (of het kaartnummer) bewaart, kun je die weer toevoegen aan het account, mocht dat nog ergens voor nodig zijn.
Welkom bij de Community, MadisonB.

Je oude kaart kan je inderdaad uit je account verwijderen via 'OV-chipkaart verwijderen uit uw NS-account' onder 'Producten'. Je kan er dan echter geen reisgegevens meer van inzien. Als je deze later nog weer in wilt zien dien je de kaart opnieuw toe te voegen. Hiervoor heb je het kaartnummer en de einddatum nodig. Bewaar deze dan ook eventueel.

Reageer