beantwoord

OV Verloren: Geld terug?

  • 13 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb een studenten week OV, en reis dus maandag t/m vrijdag gratis, maar ik ben gisteren op de heenweg naar Amsterdam (vanuit Breda, NIET via de Intercity Direct) mijn OV verloren. Ik heb hem toen gelijk geblokkeerd, en een nieuwe kaart aangevraagd. Maar ik moest s' avonds natuurlijk ook weer terug. Ik heb toen een kaartje van €20 euro moeten kopen om thuis te komen. Daarbij heb ik ook meer dan een half uur vertraging gehad. Kan ik hiervoor geld terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Loes 13 oktober 2015, 16:28

Voor het formulier bij Geld terug bij vergeten abonnement staat in deze link:

http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/voorwaarden-en-folders/folders-downloaden.html


Of als u dat invult ook nog Geld terug krijgt bij vertraging durf ik u geen antwoord op te geven. Daar ben ik niet echt in thuis. Zeker niet in deze combinatie. Daar kunnen andere forumleden denk ik meer over vertellen dan ik.

http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/meer-dan-een-uur-vertraging.html
Bekijk origineel

2 reacties

Voor het formulier bij Geld terug bij vergeten abonnement staat in deze link:

http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/voorwaarden-en-folders/folders-downloaden.html


Of als u dat invult ook nog Geld terug krijgt bij vertraging durf ik u geen antwoord op te geven. Daar ben ik niet echt in thuis. Zeker niet in deze combinatie. Daar kunnen andere forumleden denk ik meer over vertellen dan ik.

http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/meer-dan-een-uur-vertraging.html
Hallo Soezanneh,

Welkom op het NS Serviceforum. Loes heeft je goed geholpen met de links die ze gegeven heeft. Bedankt Loes!

Reageer