beantwoord

OV zeker weten uitgecheckt, maar bij mijn reishistorie staat van niet. Nu geen geld vertraging

• 10 juni 2014
  • 2 reacties
  • 414 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben van Amsterdam Muiderpoort naar Groningen gereisd. En had een uur vertraging. Nu heb ik netjes uitgechecked, dit weet ik namelijk zeker omdat ik goed naar de zuil had gekeken om te zien hoe duur het ritje was en wat het overgebleven saldo was.
Nu wil ik via mijn NS, geld terug bij vertraging aanvragen, en nu staat er bij mijn historie dat ik niet heb uitgechecked. Terwijl ik wel heb uitgechecked. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 juni 2014, 17:26

Wanneer hebt u gereisd? Het kan even duren voordat de gegevens van uw reis in Mijn NS verwerkt zijn, al is mijn ervaring dat dit vaak een kwestie van uren is. Wellicht lukt het wel als u later nog eens kijkt?
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Wanneer hebt u gereisd? Het kan even duren voordat de gegevens van uw reis in Mijn NS verwerkt zijn, al is mijn ervaring dat dit vaak een kwestie van uren is. Wellicht lukt het wel als u later nog eens kijkt?
Hallo JutskeVroom,

Het duurt soms even voordat de reisgegevens in te zien zijn. Wij kijken zelf na 24 uur in de reishistorie. Mijn advies is om, net als Tochjo aangeeft, het later nog een keer te proberen.

Voor de vindbaarheid heb ik je topic naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer