beantwoord

Overdag heb mijn Ov opgeladen van 14 naar 34 euro. In de avond was m'n Ov leeg

• 5 juli 2015
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Zaterdagmiddag heb ik op Amersfoort mijn Ov opgeladen van 14 naar 34 euro. In de avond kon ik niet inchecken en bleek dat er nog maar 2 euro op stond. Mijn vraag is hoe dit kan? Ik heb nu in 1 dag 40€ op mijn Ov moeten zetten.
icon

Beste antwoord door Janou NS 28 juli 2015, 10:13

Ik heb gesproken met mkoopman12 via een privébericht en hem het instaptarief terug betaald.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u alleen met NS gereisd heeft, kunt u uw reizen inzien op Mijn NS en de laatste tien reizen zijn ook op het automaat zichtbaar. Als u een account heeft bij ov-chipkaart zijn de reizen met alle vervoerders in te zien. Daar is de informatie die nodig is, uit te halen,

Vaak is er niet in- of uitgecheckt als er grotere bedragen zijn afgeschreven dan verwacht. Bedenk wel dat niet alle reizen meteen zichtbaar zijn op Internet, dat kan een etmaal duren. Wat u op het automaat ziet is wel actueel.
Zaterdagmiddag heb ik op Amersfoort mijn Ov opgeladen van 14 naar 34 euro. In de avond kon ik niet inchecken en bleek dat er nog maar 2 euro op stond. Mijn vraag is hoe dit kan? Ik heb nu in 1 dag 40€ op mijn Ov moeten zetten.

Hallo mkoopman12! Ik zie dat Thom je advies heeft gegeven om dit te achterhalen. Ben je er al uit wat er precies heeft plaats gevonden? Mocht je er niet uitkomen mag je contact zoeken met de telefonische klantenservice van NS 030-751 51 55 of mag je mij een privébericht sturen met je NAW gegevens en Ov-chipkaartnummer. Dan kijk ik graag met je mee.
Ik hoop dat dit de goede gegevens zijn?
Naam: ******. Postcode en huisnummer: *****. Geboortedatum: *******. Kaartnummer: *******
Hoi Mkoopman12. Ik heb even je persoonlijke gegevens verwijderd uit je reactie, omdat ze anders voor iedereen inzichtelijk zijn. Een privébericht stuur je door naar iemand zijn of haar profiel te gaan (door op de naam te klikken). Ik heb jouw persoonlijke gegevens nu alsnog zelf aan Janou gegeven. Zij zal dan alsnog jouw vraag beantwoorden!
Bedankt, ik dacht dat ik het bericht net had bewerkt omdat ik ook pas later zag dat het openbaar stond. Ik heb inderdaad zelf mijn gegevens ook nog prive gestuurd.
Met vriendelijke groet.
Ik heb gesproken met mkoopman12 via een privébericht en hem het instaptarief terug betaald.

Reageer