beantwoord

Overladen DalVoordeel

  • 3 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Ik heb een nieuwe persoonlijke OV-kaart aangevraagd omdat de oude kwijt is geraakt. Toen ik een nieuwe aanvroeg was er geen optie om mijn producten (dal Voordeel) automatisch over te laden. Ik vroeg mij af hoe ik dit alsnog kan laten doen. En ik zou graag meteen opmerken dat dit misschien een handige feature is om in te bouwen in het mijnovchipkaart platform.

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 3 augustus 2016, 10:53

Hallo DonQueso, welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat je abonnement niet op je nieuwe kaart staat. Vaak kunnen wij in deze gevallen dit wel voor je in orde maken. Je kunt dit doen via onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 -751 51 55, via chat of social media.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo DonQueso, welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat je abonnement niet op je nieuwe kaart staat. Vaak kunnen wij in deze gevallen dit wel voor je in orde maken. Je kunt dit doen via onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 -751 51 55, via chat of social media.
thanx!

Reageer