beantwoord

overplaatsen vrijreizendag na verlies

• 15 november 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Na het verlies van mijn voordeeluren kaart kreeg ik tegen betaling van €11 een vervangende kaart. De abonnementen zouden overgeplaatst worden. 

Maar ik had er een niet gebruikte vrijreizendag op staan. De klantenservice van OV gaf geen antwoord op de vraag of deze ook overgezet zou worden. Na ontvangst van de nieuwe kaart bleek deze vrijreizendag inderdaad niet overgezet te zijn. 

Weet iemand hoe dit normaal gaat? 

(Ik heb nu de NS gebeld. Keuze maken in het keuzemenu was moeilijk. Toen uitgelegd. Toen zou ik een couponcode krijgen. Toen deed de computer het niet. Toen moest ik terugbellen: moet ik hier blij mee zijn of had het automatisch gedaan moeten worden? )

icon

Beste antwoord door Laura NS 15 november 2019, 10:24

Lastige situatie! Deed onze computer het niet waardoor we geen code konden meegeven of de jouwe en heb je de code wel? In het eerste geval, kun je mij dan een PB sturen (klik op mijn naam en dan ‘stuur bericht’) met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan ga ik voor je kijken. :) 

Bekijk origineel

2 reacties

Lastige situatie! Deed onze computer het niet waardoor we geen code konden meegeven of de jouwe en heb je de code wel? In het eerste geval, kun je mij dan een PB sturen (klik op mijn naam en dan ‘stuur bericht’) met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan ga ik voor je kijken. :) 

Ik heb helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Mocht er nog hulp nodig zijn, dan vernemen wij dat graag.

Reageer