beantwoord

overstappen Amsterdam Sloterdijk

• 5 februari 2018
  • 3 reacties
  • 477 Bekeken

Ik ben afgelopen zaterdag van Beverwijk naar Leiden geweest, echter moest ik via Castricum en Amsterdam Sloterdijk overstappen. Echter op de heenreis moest ik op Amsterdam Sloterdijk overstappen naar het verderop gelegen spoor 9/10. Dit betekent dat je dus moet uitchecken en verderop weer inchecken, helaas wordt dit dan ook als 2x enkele reis.

Hoe kan dit en hoe of waar kan ik mijn geld terug krijgen.
icon

Beste antwoord door Rudi 5 februari 2018, 17:36

Van Beverwijk naar Leiden via Amsterdam Sloterdijk wordt geregistreerd als omweg. Je betaalt dan meer dan wanneer je via Haarlem zou reizen. Nu was er afgelopen weekeinde een stremming tussen Beverwijk en Haarlem vanwege werkzaamheden, met een reistijd per bus van meer dan een uur. Ik verwacht dat je het teveel betaalde kunt terugvragen bij klantenservice (www.ns.nl/klantenservice).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als je binnen 35 minuten na uitchecken terug incheckt is er niets aan de hand. Je houdt de lange afstandskorting.
Reputatie 5
Van Beverwijk naar Leiden via Amsterdam Sloterdijk wordt geregistreerd als omweg. Je betaalt dan meer dan wanneer je via Haarlem zou reizen. Nu was er afgelopen weekeinde een stremming tussen Beverwijk en Haarlem vanwege werkzaamheden, met een reistijd per bus van meer dan een uur. Ik verwacht dat je het teveel betaalde kunt terugvragen bij klantenservice (www.ns.nl/klantenservice).
Reputatie 3
@slidestops: Dit is niet het geval met een business card. Wordt als twee aparte reizen geregistreerd.

Reageer