beantwoord

Overzicht keuzedagen? Waar dan?

• 16 februari 2015
  • 9 reacties
  • 1230 Bekeken

"U kunt een overzicht van uw Keuzedagen terugvinden in Mijn NS account. Dit overzicht kunt u vinden bij Mijn Producten, onder Inzien Keuzedagen."

(Zie: http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/keuzedagen-bij-een-voordeelurenabonnement.html, http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/keuzedagen-bij-een-dal-voordeel-of-altijd-voordeel-abonnement.html)

Ik heb het niet kunnen vinden bij Mijn account.

Wel lees ik bij Mijn account "Met uw 7 Keuzedagen reist u 2e klas voor slechts € 2 per dag", iets dat ook al niet klopt, dacht ik.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 16 februari 2015, 19:48

Heb je je kaart wel gekoppeld aan je MijnNS-account? Dan zou het overzicht wel moeten verschijnen.

De prijs die je ziet staan is inderdaad niet juist. Ik zal dit hier aangeven.
Bekijk origineel

9 reacties

Heb je je kaart wel gekoppeld aan je MijnNS-account? Dan zou het overzicht wel moeten verschijnen.

Reputatie 1
Badge
je kan bij twijfel ook altijd gewoon bij elke NS automaat sjekken met ''reisprodukten'' wat er nog beschikbaar is. En verder kan je gewoon als je de jaarlijkse verlengingsbrief van dHr Beenen krijgt, er op zetten dat elke 2 mnd na vervaldatum en nieuwe dag wordt klaargezet-althans als de automatiseerders het niet vergeten of er al weer niet een storing is. En mogelijk dat in die brief zelfs nog precies staat om welke periodes het gat. Kwestie van afvinken dan.

Ik zie van alle genuttigde keuzedagen dat ze zijn opgehaald. Dat betekent dus waarschijnlijk dat de kaart wel gekoppeld is aan de account, no? Reisoverzichten zie ik ook.

Maar een overzicht zie ik niet.

http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/keuzedagen-bij-een-voordeelurenabonnement.html:
"VDU en DalVoordeel/ Altijd Voordeel: Daarnaast vindt u een overzicht van uw Keuzedagen terug in uw Mijn NS-account bij Mijn Producten, onder Inzien Keuzedagen."

Ik zie nergens een overzicht keuzedagen. Graag een beetje ECHTE hulp!
Kun je aangeven welk abonnement je hebt? er zit verschil tussen het inzien van Keuzedagen bij een Voordeelurenabonnemnt en Dal Voordeel of Altijd Voordeel.
Ik gok dat de informatie op de website weer eens onjuist is en dat het overzicht met keuzedagen alleen online beschikbaar is voor de "nieuwe" abonnementen.
Bij het Voordeelurenabonnement kun je in de Mijn NS account gaan naar 'mijn producten'. Vervolgens kun je rechts in het grijze vak met de gegevens van de OV-chipkaart klikken op 'nog op te halen producten'. Bij de nieuwe abonnementen zijn de Keuzedagen direct bij 'mijn producten' in te zien.
Bij het Voordeelurenabonnement kun je in de Mijn NS account gaan naar 'mijn producten'. Vervolgens kun je rechts in het grijze vak met de gegevens van de OV-chipkaart klikken op 'nog op te halen producten'. Bij de nieuwe abonnementen zijn de Keuzedagen direct bij 'mijn producten' in te zien.

Dit heb ik nu net geprobeerd, omdat ik dezelfde vraag heb bij mijn voordeelurenabonnement. Er volgt dan een melding dat er iets is misgegaan bij het ophalen van de producten en ik kan dus niets inzien. Wanneer is deze bug weg ?
Bij het Voordeelurenabonnement kun je in de Mijn NS account gaan naar 'mijn producten'. Vervolgens kun je rechts in het grijze vak met de gegevens van de OV-chipkaart klikken op 'nog op te halen producten'. Bij de nieuwe abonnementen zijn de Keuzedagen direct bij 'mijn producten' in te zien.ik heb het zelfde probleem en mijn ov kaart is ook gekoppeld maar hoe zit dat?

Dit heb ik nu net geprobeerd, omdat ik dezelfde vraag heb bij mijn voordeelurenabonnement. Er volgt dan een melding dat er iets is misgegaan bij het ophalen van de producten en ik kan dus niets inzien. Wanneer is deze bug weg ?

Reageer