beantwoord

OVpay.nl 2023

• 20 maart 2021
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 4

Is OVpay straks het eerste kanaal om alle vragen w.b. betalingen aan te stellen?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 21 maart 2021, 12:15

Dat weet ik helaas niet, Tijdvoor. Het zou natuurlijk mooi zijn als alles via een kanaal kan, maar de eerste fase waarin ze nu zijn lijkt vooral te gaan om de nieuwe manieren van in- en uitchecken. Wellicht kan je vraag wel al beantwoord worden via het contactformulier op de site van OVpay.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge

Dat weet nog niemand nu.

Dat weet ik helaas niet, Tijdvoor. Het zou natuurlijk mooi zijn als alles via een kanaal kan, maar de eerste fase waarin ze nu zijn lijkt vooral te gaan om de nieuwe manieren van in- en uitchecken. Wellicht kan je vraag wel al beantwoord worden via het contactformulier op de site van OVpay.

Reputatie 4

@bahnrider Een beetje vooraf plannen kan geen kwaad.

@Maxime NS Dank voor je reactie, maar voor mij persoonlijk maakt het vooralsnog weinig uit. Echter gezien vanuit het perspectief van de klantenservice lijkt het mij wel een prettig idee om te weten hoe de communicatie loopt. Dus misschien is het handig dat iemand vanuit de NS hier achteraan kan gaan en hier het verlossende antwoord kan geven. :wink:

De proef wordt niet uitgevoerd door NS zelf, dus wij zullen niet directalle informatie hebben. Op de vraag die jij stelt ik geloof ik op het moment nog geen antwoord. Ik heb wel een verzoek gedaan om er intern een kennisitem over te krijgen, zodat wanneer we vragen krijgen er bij ons ook meer informatie is om te geven. 

Badge +3

Reken er maar op dat (net als nu) alle transacties via TLS gaan.

Ben wel benieuwd hoe men stads/streek en trein abonnementen wil gaan verwerken, zoals NS nu al doet met Flex voor treinreizen (maar niet met BTM abonnementen of regionale treinvervoerders).

Dat is dus sowieso einde van elke privacy, vooral als men je treinreizen via GPS gaat afrekenen, i.p.v inchecken en uitchecken en overstappen per vervoerder (met een anonieme kaart of eentje uit een automaat).

Reageer