beantwoord

papieren ticket en per ongeluk uitgecheckt met ov:hoe maak ik dat het systeem duidelijk?

  • 5 november 2017
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

van mijn ov is ten onrechte 10 euro afgeschreven. ik kan echter geen restitutie via mijn ns regelen want er ontstaat een foutmelding als ik dezelfde vertrek-als aankomstplaats invul. Hoe regel ik dit?
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 november 2017, 20:06

Om zaken zoals deze recht te zetten, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de situatie toe te lichten. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Om zaken zoals deze recht te zetten, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de situatie toe te lichten. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.

Reageer