beantwoord

Pasfoto uploaden

  • 18 november 2018
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Voor mijn zoontje moet ik een nieuwe pasfoto oploaden, echter via de uploadlink krijg ik de volgende melding ‘Technische fout bij lezen tabel ZCARDRENEWAL voor procesid ....... (id-ref) bij het invoeren van zijn gegevens, die ik ontvangen heb per brief.
Ik heb tot 21-11 de tijd. Wat nu?.
icon

Beste antwoord door Iris NS 18 november 2018, 18:18

Welkom bij onze NS Community, Marlin78!

Wat jammer om te lezen dat dit niet meteen goed gaat. Je kan hiervoor dan het beste contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart zodat je zoon op tijd een nieuwe OV-chipkaart heeft. Als je deze kaart ontvangen hebt, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat de kosten vergoed worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, Marlin78!

Wat jammer om te lezen dat dit niet meteen goed gaat. Je kan hiervoor dan het beste contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart zodat je zoon op tijd een nieuwe OV-chipkaart heeft. Als je deze kaart ontvangen hebt, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat de kosten vergoed worden.

Reageer