beantwoord

pasfoto uploaden OV chipkaart

• 17 maart 2018
  • 7 reacties
  • 1485 Bekeken

NS verzoekt per e-mail een nieuwe pasfoto te uploaden voor het verlengen van mn OV chipkaart maar de link in de email werkt niet (pagina niet gevonden). Wat nu ?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 17 maart 2018, 14:49

Hallo jansenjanw, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat de link niet meer werkt. Zou je het eens via deze link willen proberen: NS Pasfoto. Mocht dat ook niet lukken dan lees ik het graag en gaan we op zoek naar een andere oplossing.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo jansenjanw, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat de link niet meer werkt. Zou je het eens via deze link willen proberen: NS Pasfoto. Mocht dat ook niet lukken dan lees ik het graag en gaan we op zoek naar een andere oplossing.
Dank, het is inderdaad gelukt om m'n pasfoto te uploaden met jouw link
Dat is fijn om te lezen! Bedankt dat je dit nog even laat weten.
Ik moet een pasfoto online uploaden maar ik heb geen eigen foto opgeslagen en geen idee hoe ik dat moet doen. Kan ik een pasfoto opsturen? Inge
Goedemiddag ingwim en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb jij ook een e-mail ontvangen waarbij je verzocht wordt om een nieuwe pasfoto aan te leveren voor de automatische kaartvernieuwing. Helaas werkt het dit proces enkel wanneer je digitaal je pasfoto aanlevert, gezien het een automatisch proces is.

Een fysieke foto aanleveren voor een vervangende kaart kan wel, maar dan zul je dit moeten doen via het proces van de OV-Chipkaart zelf (formulier downloaden, uitprinten en opsturen) waarbij je ook de kosten voor de OV-chipkaart moet betalen.

Ik zou dus adviseren om toch te proberen om een foto digitaal te krijgen. Je kunt bijvoorbeeld met je telefoon een foto maken en die dan gebruiken. Misschien heb je ook de mogelijkheid om een al bestaande pasfoto te scannen, of daar een foto van te maken.
ik krijg steeds foutmelding, terwijl pasnummer en referentie kloppen
Reputatie 4
Welke melding krijg je?

Reageer