beantwoord

Per abuis bij NS ingecheckt i.p.v. Valleilijn

• 20 december 2014
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Afgelopen wo.av. 17/12 op station Amersfoort per abuis bij ns paal ingecheckt ipv bij veolia voor reis naar Barneveld-noord. Op station Barneveld staat geen ns paal, dus kwam er daar achter dat dit onjuist was. Hoe krijg ik de 20 euro terug die door ns is afgeschreven?
icon

Beste antwoord door Inge NS 20 december 2014, 11:04

Welkom op het forum KarinKorf!

Ik wil graag voor je nakijken of je in aanmerking komt voor restitutie. Kan je mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, afgelegde traject, reisdatum en IBAN + tenaamstelling? Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mij profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Veolia rijdt daar helemaal niet, blijkbaar moet je beter leren lezen. Dat is Connexxion.
ALS je al een mijnNSaccount hebt kan je eenvoudig daarmee en vergeten checkOUT (niet IN) alsnog ''herstellen'', maar je moet dan wel een ander station opgeven als Amersfoort. En je benadeelt die arme Cnx (die wel partner is van Veolia, maar dat zijn allemaal Franse grote multinationale staatsbedrijven)
Hoe NS zelf mogelijk zo eerlijk is aan (was ooit de spoorwegbusdochter) Cnx zijn rechtvaardig deel te geven weet ik niet, het zal me nog verbazen als een moderator dit netjes zoals het eigenlijk hoort zou kunnen herstellen.
Welkom op het forum KarinKorf!

Ik wil graag voor je nakijken of je in aanmerking komt voor restitutie. Kan je mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, afgelegde traject, reisdatum en IBAN + tenaamstelling? Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mij profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer