beantwoord

Per abuis OV-chipkaart gebruikt om door poorten te gaan

• 8 juni 2019
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

In boven vermelde kenmerk lees ik dat ik geen restitutie zal ontvangen vanwege niet in/uitchecken.

Per abuis heb ik mijn OV-chipkaart gebruikt om door de poorten te gaan, ipv mijn e-ticket.

Deze e-ticket kunt u terug vinden in mijn ns.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u mij bereiken op mailadres *******@gmail.com of telefonisch op mobiele nummer 06-********.
icon

Beste antwoord door Iris NS 9 juni 2019, 10:53

Welkom bij onze NS Community, CHogguer :)

Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Houd dan je ordernummer/ticketnummer, OV-chipkaartnummer en rekeningnummer bij de hand.

Ik heb de persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald, zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Dit is namelijk een openbare community.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, CHogguer :)

Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Houd dan je ordernummer/ticketnummer, OV-chipkaartnummer en rekeningnummer bij de hand.

Ik heb de persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald, zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Dit is namelijk een openbare community.

Reageer