Per ongeluk 2 keer ingecheckt

• 20 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 838 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
In schiedam centrum heb ik vanmorgen mij per ongeluk dubbel ingecheckt en ipv 20,00 is er nu 40,00 af conducteur heeft op de terugreis mijn Ov gecheckt en adviseerde mij om naar service kantoor in schiedam mijn teveel betaalde saldo te innen ... Probleem is kantoor is 17:00 dicht en ik ben pas 18:30 in schiedam centrum wat nu ???? Ps. vandaag eerste keer dat ik met gekoppelde Ov kaart reisde en ik twijfelde of ik goed was ingecheckt ivbm boete vr Gr Pam

6 reacties

Ik denk dat de conducteur zich hier vergist heeft. Teveel afgeschreven saldo wegens verkeerd inchecken kan niet door een servicebalie worden verrekend.
Noch door de servicebalie in Schiedam Centrum, noch de balie op Rotterdam Centraal die ook 's avonds geopend is.
Zij (en nu ook ik) zullen je daarvoor verwijzen naar de Klantenservice (030 751 51 55).
Die is van ma t/m vr bereikbaaar van 08:00 tot 22:00, op zaterdag van 09:00 tot 17:00. Op zondag zijn ze gesloten.

Behalve de Klantenservice bellen kunt u ook afwachten tot een moderator op dit forum uw bericht leest en contact met u zoek teneinde e.e.a. op te lossen.
Oké dankjewel hertog
Welkom op het forum Pam!

Het antwoord van Hertog is correct. De NS Servicebalie kan je geen restitutie verlenen voor een dubbele check-in. Als je nog geen contact hebt opgenomen met de telefonische Klantenservice mag mij in een privébericht je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum, traject en IBAN + tenaamstelling doorgeven. Ik help je dan graag verder.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
[quote=Inge NS]Welkom op het forum Pam!

Hallo Inge ik heb je inmiddels een prive berichtje gestuurd met hopelijk voldoende info , ik hoop dat het opgelost word

Vr Gr.
Ik had een privė berichtje kunnen sturen , maar wou iedereen laten weten dat ik het teveel afgeschreven geld inmiddels weer terug heb gekregen op mijn bankrekening

Dus bij deze Inge en NS hartelijke dank voor de superservice , ben er erg blij mee ;));)
Ik had een privė berichtje kunnen sturen , maar wou iedereen laten weten dat ik het teveel afgeschreven geld inmiddels weer terug heb gekregen op mijn bankrekening

Dus bij deze Inge en NS hartelijke dank voor de superservice , ben er erg blij mee ;));)

Maar wat wil je als Inge zich er tegenaan bemoeit. Dan komt het altijd zeer snel in orde.

Reageer