beantwoord

Per ongeluk 2x uitgecheckt

• 8 september 2014
  • 8 reacties
  • 1218 Bekeken

Hoi,

Ik heb per ongeluk 2x uitgecheckt, waardoor ik er nu 10 euro extra is afgeschreven van de chipkaart. Hoe kan ik die terugvragen? Bij mijn reishistorie vind ik daar geen link / button voor.

Groeten
Mark
icon

Beste antwoord door Hertog 8 september 2014, 10:29

De reishistorie wordt doorgaans pas 's avonds of 's nachts bijgewerkt (in ieder geval binnen 24 uur). Het kan dus zijn dat u daarom uw reisgegevens nog niet kunt inzien, gewoon omdat het nog te kort geleden was.

Over restitutie kunt u contact opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55) of even afwachten tot een moderator van dit forum uw bericht leest en naar aanleiding daarvan contact met u opneemt om e.e.a. te regelen.
Bekijk origineel

8 reacties

De reishistorie wordt doorgaans pas 's avonds of 's nachts bijgewerkt (in ieder geval binnen 24 uur). Het kan dus zijn dat u daarom uw reisgegevens nog niet kunt inzien, gewoon omdat het nog te kort geleden was.

Over restitutie kunt u contact opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55) of even afwachten tot een moderator van dit forum uw bericht leest en naar aanleiding daarvan contact met u opneemt om e.e.a. te regelen.
Beste MarkvO,

Ik heb het antwoord van Hertog als beste antwoord gemarkeerd. Normaal gesproken krijg je na 24 uur de optie om jezelf uit te checken, omdat het hier gaat om een dubbele check uit kan je dat zelf niet herstellen. Je kan contact opnemen met de telefonische klantenservice, als je een privebericht stuurt naar een van de Moderators stuur dan even je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer mee.
hi,

mijn reishistorie laadt al een paar maanden niet, wanneer word dit opgelost?
Dat ligt er aan, heb je al eerder aangegeven dat dit niet werkt in jouw account? Enkele tips van mijn kant, die het op kunnen lossen:
  • Probeer oude verlopen kaarten te verwijderen uit je account onder 'mijn producten'.
  • Meld je af voor inzien reisgegevens onder 'mijn producten', waarna je je direct weer hiervoor aanmeldt.
Kun je het laten weten als het nadat je dit gedaan hebt nog steeds niet zichtbaar is?
het is gelukt, bedankt 😉
Fijn!
Hallo,
Ook ik heb op 12 januari per ongeluk 2x uitgecheckt op Amsterdam Centraal, waardoor er een rit van 10 euro op mijn kaart is ingehouden. Zou u willen zorgen dat ik dit terugkrijg?
bij voorbaat dank.
@Feuerstijn Zou je een privebericht met NAW-gegevens, IBAN en OV-chipkaartnummer kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.

Reageer