beantwoord

Per ongeluk by een Connexxion paal ingecheckt

• 11 april 2017
  • 10 reacties
  • 4029 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb vandaag op Station Amersfoort verkeerd ingecheckt by een Connexxion paal. Hoe krijg ik het instaptarief die ik niet heb gebruikt terug?
icon

Beste antwoord door johabo2 11 april 2017, 19:28

Hallo M.Tas, probeer het eens op www.uitcheckgemist.nl. Of anders bij Connexxion.
Bekijk origineel

10 reacties

Hallo M.Tas, probeer het eens op www.uitcheckgemist.nl. Of anders bij Connexxion.
Reputatie 7
Badge +3
Dat moet via Connexxion.
ja maar hoe? Als ik het via connexxion probeer dan sturen ze me naar uitcheckgemist.nl
Reputatie 7
Bel even hun klantenservice 🙂
dat kan uiteindelijk duurder worden dan het geld dat ik kwijt ben aan verkeerd inchecken 😞 er staat ergens dat je hun ook online kunt spreken maar dat heb ik nog niet uit kunnen vogelen
Reputatie 7
Hier kunnen we je verder ook niet helpen, dit is een forum van NS, Connexion is een ander bedrijf.

Beetje hetzelfde als bij de BCC vragen hoe het zit met geld terug krijgen bij de Mediamarkt 😉
Hi M.Tas. Welkom op het Serviceforum!

Zoals aangegeven kan je hierover het beste even contact opnemen met Connexxion. Mocht je liever geen telefonisch contact opnemen kan je Connexxion bereiken via Facebook of Twitter.
Het is heel ongelukkig gedaan op Amersfoort. Ook ik heb daar verkeerd ingecheckt.
Ik moest van Amersfoort naar Hoorn en checkte netjes in. Maar wat bleek achteraf, het was een paal van Connexxion! Dus kreeg ik een verrekening van 20 euro voor niet inchecken NS en een verrekening niet uitchecken Connexxion! Bij elkaar 40 euro. Ik was onbekend in Amersfoort en dan reken je er niet op dat er nog een vervoerder kan zijn.
Het word tijd dat we naar 1 incheckpaal toe gaan voor alle vervoerders of het zodanig aangeven op de palen van wie wat is dat het niet meer fout kan gaan.Dit kan echt niet zo in deze moderne tijd.
Ik ben vast niet de laatste dit dit overkomt.
Badge +3
Dat zou 30 euro moeten zijn, geen 40 want het instaptarief bij Connexxion is toch maar 10 euro?

Voor de rest mee eens, is onhandig. https://twitter.com/ionicasmeets/status/1060610322908753921
Nou, er werd echt 40 euro in rekening gebracht en ik heb het niet teruggestort gekregen. Als gepensioneerde heb je toch minder rechten als een NSmedewerker of reiziger. Een NSer kan het via digitaal zaken doen terugvorderen en een reiziger via de businesscard. En gepensioneerde moet het aan ! Launch melden en die moet het weer doorgeven aan de volgende. Het kan 3 maanden duren zeiden ze maar is al meer dan een half jaar.

Reageer