beantwoord

Per ongeluk ingecheckt bij Arriva, nu duurder uit.

• 15 maart 2018
  • 5 reacties
  • 6779 Bekeken

De allereerste keer dat ik incheckte op het station, checkte ik per ongeluk in bij een Arriva poortje, terwijl ik bij NS moest inchecken. Nu is er voor een ritje van 4,40 de prijs van 20 euro gerekend. Kan ik dit verschil op de een of andere manier nog terugkrijgen?
Met vriendelijke groet,
Lique Kamps
icon

Beste antwoord door Robert B 15 maart 2018, 18:30

De incheck bij Arriva kan je zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl (na een dag of twee). Vul dan als vertrekstation en bestemming hetzelfde station in (niet gereisd). Dan krijg je van hen in ieder geval al € 10,- terug.

Voor de gemiste INcheck bij NS moet je contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan na enkele weken de teveel betaalde € 15,60 teruggestort op je bankrekening. Bellen met 030 751 5155 is het snelst, later op de avond is het vaak rustig.
Bekijk origineel

5 reacties

U schrijft dat u bij Arriva heeft ingechecked, om deze fout te herstellen zal u daarvoor contact moeten opnemen met Arriva.

Https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/bel-met-arriva.htm
Badge +3
De incheck bij Arriva kan je zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl (na een dag of twee). Vul dan als vertrekstation en bestemming hetzelfde station in (niet gereisd). Dan krijg je van hen in ieder geval al € 10,- terug.

Voor de gemiste INcheck bij NS moet je contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan na enkele weken de teveel betaalde € 15,60 teruggestort op je bankrekening. Bellen met 030 751 5155 is het snelst, later op de avond is het vaak rustig.
Badge +3
Is het gelukt LiqueKamps?
Waarom duurt het bij Arriva meer dan een week (8 dagen), wanneer je per ongeluk bij Arriva bent ingecheckt i.p.v. bij Blauwnet, voordat je deze onterechte Arriva check-in tegenkomt op www.uitcheckgemist.nl ?
Badge +3
Geen idee maar uitcheckgemist hanteert wel 42 dagen (vaak veel eerder natuurlijk) voordat transacties zichtbaar zijn.

Met name de buurtbusjes en zo, waarvan de apparatuur niet continu 'online' is, en die dus eens in de zoveel weken naar de remise gaan om de boel 'uit te lezen' en doorgeven aan TLS.

Klanten snappen daar niets van, en dat snap ik goed.
Anno 2018 willen we graag live reisinfo dus regel dat, lieve maatschappijen!

Oh ja, en gratis Wi-Fi overal 😛

Reageer