beantwoord

Per ongeluk ingecheckt,terwijl dagkaart in bezit

• 9 juni 2016
  • 3 reacties
  • 210 Bekeken

Hallo,
Afgelopen dinsdag ben ik naar de Rai gegaan met de trein vanaf Zwolle. Ik had een dagkaart gekocht voor E. 19,-.
In Zwolle zijn er onlangs poortjes gekomen en zonder het me te realiseren heb ik met mijn OV-chipkaart ingecheckt.
In Amsterdam niet uitgecheckt. Ik had niet in de gaten dat ik ingecheckt was. (Reis zelden met de trein).
Wat te doen om mijn geld terug te krijgen wat er van mijn OV-chipkaart is afgeschreven?

Bedankt voor uw reactie.

Sjak
icon

Beste antwoord door Miriam NS 9 juni 2016, 12:37

Hallo sjak74, welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat dit is voorgevallen. Wanneer je contact met ons opneemt kunnen we inderdaad nagaan dat je een dagkaart hebt besteld en ook met je OV-Chipkaart hebt ingecheckt. In de meest gevallen kan dit gewoon worden rechtgezet en zal het teveel betaalde bedrag worden teruggestort op je bankrekening. Zoals Loes aangeeft kun je dus het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Dit is een vervelende vergissing zeg. U heeft als het goed is ook uw dagkaart nog en bij een onvolledige checkin en out is er een coulanceregeling van kracht. Het snelst voor u is om te bellen met 030-7515155 of via Twitter of Livechat.
Wachten op een moderator kan ook, dit duurt vaak wat langer om geholpen te worden.
Hallo sjak74, welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat dit is voorgevallen. Wanneer je contact met ons opneemt kunnen we inderdaad nagaan dat je een dagkaart hebt besteld en ook met je OV-Chipkaart hebt ingecheckt. In de meest gevallen kan dit gewoon worden rechtgezet en zal het teveel betaalde bedrag worden teruggestort op je bankrekening. Zoals Loes aangeeft kun je dus het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Heel erg bedankt! Het is inmiddels opgelost door de klantenservice. Snelle service 🙂.

Reageer