beantwoord

Per ongeluk Intercity Direct toeslag geladen

• 5 oktober 2014
  • 8 reacties
  • 694 Bekeken

Ik heb per ongeluk Fyra toeslag opgeladen op station Rotterdam centraal, ik heb weekend vrij met mijn vrouw, hoe kan ik dit terug krijgen. Het bedrag was niet groot € 2,30, maar wil dit wel terug.
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 oktober 2014, 11:31

Beste Martien58, wat vervelend dat je per ongeluk IC Direct toeslag hebt geladen op je OV-chipkaart. Onze Klantenservice kan je hiermee verder helpen. Ik begrijp dat je inmiddels een e-mail hebt gestuurd.

PS: De IC-direct valt nu inderdaad onder NS.
Bekijk origineel

8 reacties

Hierover kunt u het beste contact opnemen met de Klantenservice van NS International onder wiens verantwoordelijkheid de Intercity Direct rijdt (door u mogelijk per ongeluk nog Fyra genoemd).
Niet meer toch, IC Direct valt al onder NS.

Vooruitlopend op de nieuwe concessie, is Intercity direct sinds 15 juni 2014 ondergebracht bij de binnenlandse afdeling van NS, NS Reizigers
Dit staat er

lijkt me niet per ongeluk verkeerd vernoemd.
Maar goed ik heb al een email gestuurd naar de klantenservice.
Reputatie 4
Badge
Dat is wel heel slecht, na 10 maanden nog verkeerde namen op reisproducten.
Beste Martien58, wat vervelend dat je per ongeluk IC Direct toeslag hebt geladen op je OV-chipkaart. Onze Klantenservice kan je hiermee verder helpen. Ik begrijp dat je inmiddels een e-mail hebt gestuurd.

PS: De IC-direct valt nu inderdaad onder NS.
Dan mogen jullie de naam wel gelijk aanpassen, want er staat echt Fyra en NS HiSpeed, die alle twee niet meer bestaan.

En de email is ws naar NS International gestuurd vrees ik.
NS heeft het inmiddels perfect opgelost, mijn dank daarvoor.
De toeslag voor de ICD is alleen tussen RTD-SHL. Tussen ASD-SHL en RTD-BD geldt de toeslag niet. Fyra heet nu ICD.

Reageer