beantwoord

Per ongeluk uitgecheckt bij NS i.p.v GVB

• 24 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 346 Bekeken

Hoi NS, ik heb vanochtend per ongeluk uitgecheckt bij de NS ipv GVB poortje. Hierdoor is er €10 afgeschreven terwijl ik dat echt niet kwijt was met mn korte metroritje. Zou ik dit kunnen terug krijgen?:) Groet
icon

Beste antwoord door Inge NS 24 oktober 2014, 17:19

Welkom op het forum Joelle!

Ik help je graag verder als je nog geen contact hebt opgenomen met de telefonische klantenservice. In dat geval ontvang ik graag een privébericht van je met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en je IBAN + tenaamstelling.

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Joelle: U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Mogelijk pakt een moderator het op. Als het niet te vaak gebeurt, gaat NS hier coulant mee om.
Reputatie 4
Badge
Vergeet ook niet een claim in te dienen bij het GVB omdat die 4 euro voor het metroritje hebben geïncasseerd.
Das pech geld weg
Welkom op het forum Joelle!

Ik help je graag verder als je nog geen contact hebt opgenomen met de telefonische klantenservice. In dat geval ontvang ik graag een privébericht van je met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en je IBAN + tenaamstelling.

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Hoi NS, ik heb vanochtend per ongeluk uitgecheckt bij de NS ipv GVB poortje. Hierdoor is er €10 afgeschreven terwijl ik dat echt niet kwijt was met mn korte metroritje. Zou ik dit kunnen terug krijgen?:) Groet

Hetzelfde verhaal met mijn. 😞
Badge

Hetzelfde verhaal met mijn. :(

Ik heb al op je bericht gereageerd (zie ander topic). Ik ontvang graag je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer via privébericht.

Reageer