beantwoord

Per ongeluk uitgecheckt zonder te reizen

• 22 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Goedendag,

Ik woon achter het centraal station en loop altijd door het station om naar het centrum te lopen of de metro te pakken. Op 16 okt wilde ik dus de metro pakken en had mn OV chip halverwege de hal al in de hand.. uit automatisme houd ik em voor het poortje.. Opeens zag ik "uitgecheckt €10" staan.. Realiseerde toen dat ik uitgecheckt had zonder te reizen maar was toch in de war dat er geld eraf gehaald was terwijl ik niet had ingecheckt.. ging het nakijken op de automaat en dacht misschien dat die €10 er weer terug op de OV chip zou komen als ik het weer deed (ik weer het, rare gedachtengang)... maar toen ging er dus weer €10 van af.
Soms heb je van die dagen dat je er gewoon niet helemaal bij bent en dit was er 1 van.
Wat moet ik doen om die €20 terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door HansS 22 oktober 2014, 13:45

Er zijn 2 mogelijkheden om NS te vragen of zij jouw foutje willen corrigeren door de afgeschreven bedragen terug te storten :
1. Je zou kunnen bellen met de Klantenservice (030 751 51 55)
2. Je kunnen afwachten of een moderator van dit forum contact met je opneemt om e.e.a. voor je uit te zoeken en te regelen.
Bekijk origineel

3 reacties

Er zijn 2 mogelijkheden om NS te vragen of zij jouw foutje willen corrigeren door de afgeschreven bedragen terug te storten :
1. Je zou kunnen bellen met de Klantenservice (030 751 51 55)
2. Je kunnen afwachten of een moderator van dit forum contact met je opneemt om e.e.a. voor je uit te zoeken en te regelen.
Beste Missy,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van HansS, als beste antwoord gemarkeerd. Je kunt dus een van de moderators een privebericht sturen. Wij gaan je dan verder helpen.
Bedankt Hans en Brian!

Reageer