beantwoord

Perongeluk uitgecheckt

• 11 november 2014
  • 5 reacties
  • 197 Bekeken

Zojuist (11 nov) perongeluk uitgecheckt ipv. in te checken. 10 euro van het saldo af.
Erg dure grap zo...

Nog enige kans om mijn geld terug te zien?

Hartelijk dank
icon

Beste antwoord door Herman NS 12 november 2014, 09:51

Beste Demid-V,

Vervelend dat dit je is overkomen. Mocht dit vaker gebeuren, dan kun je via het contactformulier een claim indienen door je NAW-gegevens, reisdatum, traject, kaartnummer en IBAN-nummer te vermelden. Vervolgens wordt je claim per e-mail in behandeling genomen.

In dit geval kun je mij een persoonlijk bericht met de bovenstaande gegevens toesturen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

5 reacties

Ja, als de klantenservice van NS gelooft dat u geen zwartrijder bent, willen ze het nog weleens terugbetalen.
Beste Demid-V,

Vervelend dat dit je is overkomen. Mocht dit vaker gebeuren, dan kun je via het contactformulier een claim indienen door je NAW-gegevens, reisdatum, traject, kaartnummer en IBAN-nummer te vermelden. Vervolgens wordt je claim per e-mail in behandeling genomen.

In dit geval kun je mij een persoonlijk bericht met de bovenstaande gegevens toesturen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
De door Herman NS bedoelde link is: https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=emailescalatie&delay=false

(Ik heb er al eerder op gewezen dat het forum links met een &-teken erin om zeep helpt door er & voor in de plaats te zetten, maar met die feedback is blijkbaar niets gedaan.)
Ik heb op 2 februari ook perongeluk uitgecheckt maar kan het niet regelen vie mijnNS account. Ook kom ik niet bij een formulier als ik op de link van hierboven klik. Kan iemand mij verder helpen aub?
Ik heb op 2 februari ook perongeluk uitgecheckt maar kan het niet regelen vie mijnNS account. Ook kom ik niet bij een formulier als ik op de link van hierboven klik. Kan iemand mij verder helpen aub?

Hi Maral!

Kan jij mij een privé bericht sturen met je Ov-chipkaartnummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik jou daar graag verder! Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens naar "stuur bericht".

Reageer