persoonlijke ov chipkaart

• 19 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 287 Bekeken

ik wil graag via de klantenservice van de NS betere uitleg van de regels die gelden voor de persoonlijke nov chipkaart

Vanaf maart 2015 probeer ik al kontakt te krijgen 06 (verwijderd)

Kan de klantenservice mij nu een keer bellen ?

5 reacties

Badge +3
Als u telefonisch geen contact kunt krijgen met de klantenservice, kunt u op een andere manier contact opnemen. U kunt bijvoorbeeld met NS chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), NS een e-mail sturen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje sturen op Twitter of Facebook.

Als u specifieke vragen hebt, dan kunt u ze natuurlijk ook op dit forum plaatsen.
Hoi Johannes, en welkom op het forum!

Wat vervelend dat je niet wordt geholpen. Misschien kunnen we je via deze weg helpen? Heb je algemene vragen, of vragen waarbij we echt met je mee moeten kijken met je kaart?
Hoi Johannes, en welkom op het forum!

Wat vervelend dat je niet wordt geholpen. Misschien kunnen we je via deze weg helpen? Heb je algemene vragen, of vragen waarbij we echt met je mee moeten kijken met je kaart?

Aardig van je ,maar het kan toch niet zo moeilijk zijn dat de klantenservice mij belt !
Ik denk niet dat dat bellen zal plaatsvinden. Zeker niet als de klantenservice geen flauw benul heeft waarom ze je zouden moeten bellen.

Welke regels met betrekking tot de persoonlijke OV-chipkaart zijn voor jou onduidelijk? Ik verwacht dat je via dit forum snel antwoord kunt verwachten op dergelijke vragen.
Johannes, je kunt een e-mail sturen via Eva, en aangeven dat je gebeld wil worden. Geef dan wel aan waar het precies om gaat, zodat ze dit eerst voor je kunnen uitzoeken.

Je kunt bovenstaande proberen, of zelf even bellen. Als je dat niet wil, probeer het dan eens op het forum. Wij kunnen je ook vast helpen met het beantwoorden van vragen!

Reageer