beantwoord

persoonlijke ov chipkaart

• 23 november 2017
  • 7 reacties
  • 177 Bekeken

kan er op een station een persoonlijke ov chipkaart aangemaakt worden of kan dit alleen online?
ik wil vandaag reizen en het liefst vandaag ook een daluren abonnement afsluiten.
icon

Beste antwoord door Thom 23 november 2017, 13:53

Dat is helaas niet mogelijk. De snelste truc is een persoonlijke chipkaart aanvragen bij ov-chipkaart, die heeft u na drie werkdagen. Dan is het Dalvoordeelabonnement er op zetten een fluitje van een cent. U grijpt wel naast de aanbieding voor 29 euro en moet u 50 euro betalen. Beetje zonde.

Volgens bovenstaande route bent u €7,50 voor de chipkaart kwijt. Als u het bij NS aanvraagt kost de chipkaart niks en kunt u voor 29 euro een abonnement afsluiten. Dan is er minimaal een levertijd van meestal vijf werkdagen.

Het is wel een stuk voordeliger. Bij NS bent u 29 euro kwijt en met de snelle constructie €57,50.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is helaas niet mogelijk. De snelste truc is een persoonlijke chipkaart aanvragen bij ov-chipkaart, die heeft u na drie werkdagen. Dan is het Dalvoordeelabonnement er op zetten een fluitje van een cent. U grijpt wel naast de aanbieding voor 29 euro en moet u 50 euro betalen. Beetje zonde.

Volgens bovenstaande route bent u €7,50 voor de chipkaart kwijt. Als u het bij NS aanvraagt kost de chipkaart niks en kunt u voor 29 euro een abonnement afsluiten. Dan is er minimaal een levertijd van meestal vijf werkdagen.

Het is wel een stuk voordeliger. Bij NS bent u 29 euro kwijt en met de snelle constructie €57,50.
Dank voor de snelle reactie. Hoe dan ook kan ik er vandaag niet mee reizen..

Reputatie 7
Badge +4
[quote=joycewiel]Dank voor de snelle reactie. Hoe dan ook kan ik er vandaag niet mee reizen..

Dat is helaas niet te veranderen. Terzijde: Wacht niet te lang met bestellen, het moet voor de 27e november.
Badge +3
Hier stond iets doms, sorry 😞
Reputatie 7
Badge +4
Als je een persoonlijke chipkaart had, kon dat. Maar die heeft Joycewiel niet. ik vraag me wel af wat er van de door jou genoemde regeling nog over is.
Badge +3
Al is de kater nog zo snel, die Bommel achterhaalt hem wel 😞
Reputatie 7
Badge +4
Met uw welnemen,

😃

Reageer