beantwoord

Persoonlijke OV-chipkaart nog niet ontvangen

  • 10 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 357 Bekeken

Op 7 of 8 juli heb ik drie ov chipkaarten aangevraagd voor mijn gezinsleden. Twee zijn binnen gekomen, op 10 juli, van de derde ontbreekt elk spoor.
Waar kan die gebleven zijn ?

met vriendelijke groeten , F. Koens
icon

Beste antwoord door Jurgen 10 augustus 2014, 13:32

NS gaat hier helaas niet over. Hiervoor kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
NS gaat hier helaas niet over. Hiervoor kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart.
Welkom op het forum fkoens!

Ik wil je inderdaad aanraden om hierover even contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart, de producent van de kaart.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer